wegcode.be
Wegwijs in het Belgisch verkeersreglement
-
DISCUSSIE Threads / Posts Laatste bericht
-
In de actualiteit
(1 Bekijker(s))Wegcode en verkeer in de actualiteit. Hier kan je je mening kwijt over een actueel onderwerp. De onderwerpen blijven een onbepaalde tijd open. Blijf a.u.b. beleefd en lees eerst de spelregels.
Forum Actie:
Forum Statistieken:
- Discussies: 13
Laatste bericht:
-
-
VRAAGBAAK Threads / Posts Laatste bericht
-
Lees eerst deze berichten vooraleer verder te gaan. Deze rubriek wordt enkel gebruikt door de beheerders voor belangrijke berichtgeving.
Forum Actie:
Forum Statistieken:
- Discussies: 7
Laatste bericht:
-
Ik heb een vraag
(5 Bekijker(s))Heb je een vraag die nog niet eerder gesteld en opgelost is (zie 'afgehandelde vragen') dan kan je deze hier stellen. Ze wordt in de mate van het mogelijke beantwoord door leden van het Team-W.
Stel duidelijke en gerichte vragen.
Gelieve EERST de afgehandelde vragen en/of de zoekfunctie te raadplegen.
LET OP: uw vraag komt niet meteen on line! Ze zal in een wachtrij belanden waar ze wordt opgevangen en behandeld door een teamlid. Dit kan soms wat langer duren. Onze medewerkers doen dit immers op vrijwillige basis. Wij vertegenwoordigen géén officiële instantie !Forum Actie:
Forum Statistieken:
- Discussies: 976
Laatste bericht:
-
Afgehandelde vragen
(26 Bekijker(s))Alle vragen die reeds beantwoord werden, worden hier verzameld en gegroepeerd per thema. Voordat je een vraag stelt in de vraagbaak kan je best hier kijken om te zien of ze niet reeds gesteld is. Gebruik ook de uitgebreide zoekfunctie van het forum.
Klik op één van onderstaande thema's om verder te gaan.Forum Actie:
Forum Statistieken:
- Discussies: 9.478
Laatste bericht:
-
RECENTE BERICHTEN
| Posters | Discussies | Forums | Date & Time | Reacties | Bekeken |
![]() |
begeleiding uitzonderlijk vervoer | Ik heb een vraag | Gisteren 19:52 | 4 | 117 |
| eenrichtingsstraat met uitzonderen bussen en taxi's | Ik heb een vraag | Gisteren 18:18 | 8 | 332 | |
| Motors op de busbaan? | Ik heb een vraag | Gisteren 00:14 | 1 | 101 | |
| Beurtelings parkeren | Ik heb een vraag | 8 februari 2012 21:41 | 1 | 81 | |
| verkoop bedrijfswagen en keuring | Ik heb een vraag | 8 februari 2012 21:30 | 1 | 80 | |
![]() |
Begrip 'Fietsstraat' verankerd in wegcode | In de actualiteit | 8 februari 2012 21:09 | 35 | 1325 |
| voetganger overweg | Ik heb een vraag | 8 februari 2012 20:09 | 1 | 87 | |
| Parkeerplaats Hulpdiensten. | Ik heb een vraag | 8 februari 2012 19:37 | 1 | 81 | |
| afmetingen verkeersborden in detail | Ik heb een vraag | 8 februari 2012 08:25 | 1 | 113 | |
| vluchtmisdrijf | Ik heb een vraag | 7 februari 2012 20:44 | 1 | 206 |
Stand van zaken
Actieve gebruikers op dit moment
Momenteel on line: 4 leden en 64 gasten
Het record staat op 174, dat 23 januari 2012 werd gevestigd om 12:20.
Spam-O-Matic Statistics
wegcode.be statistieken
- Discussies
- 14.415
- Leden
- 10.125
- Actieve leden
- 389
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, jjvk
Icoon Legenda

- Bevat ongelezen forum berichten

- Bevat geen ongelezen forum berichten